Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig

Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig

KAATSHEUVEL – De telefoon bij de TROS staat roodgloeiend en wij van Kaatsheuvel.in ontvangen honderden mails van mensen die wanhopig zijn omdat ze niet door de overvolle telefoonlijnen van de TROS komen. De Ledendag / Familiedag die de TROS op 20 en 21 maart 2010 organiseert is razend populair onder de Nederlanders. Logisch, want voor wie wil er nou niet voor € 10,- per kaartje een dagje genieten in pretpark de Efteling? 21 maart was meteen al uitverkocht en daarom heeft de TROS een extra Ledendag georganiseerd op 20 maart.

De Efteling kaartjes met korting kunnen alleen via het speciale telefoonnummer gereserveerd worden en zou bereikbaar moeten zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Helaas komen veel mensen er niet doorheen. Wij hebben gebeld met de TROS en zij gaven aan op de hoogte zijn van het probleem. Op de vraag waarom het lijkt alsof er helemaal geen verbinding is heeft de TROS aangegeven dat zij willen voorkomen dat mensen minutenlang in de wacht staan en € 0,10 per minuut betalen. Er zijn nog kaarten te bestellen dus er wordt geadviseerd het gewoon te blijven proberen via het TROS telefoonnummer: 0900-8767000.

Wij van Kaatsheuvel.in zijn een onafhankelijke website en verzamelen alleen zo veel mogelijk informatie omtrent de Efteling. Het is dus niet mogelijk om Efteling kaartjes voor deze TROS Ledendag bij ons te bestellen.
Enkele reacties van mensen op onze website:

Mevrouw Van den Broek
“Al meer dan 40 jaar lid en dan geen mogelijkheid gekregen om telefonisch kaarten te bestellen werd telkens afgebroken. Sorry tros dit hadden juilie beter moeten regelen.”

Nina
“Telefoonnummer wederom niet te bereiken; de verbinding wordt meteen verbroken. Hoe kunnen de kaartjes dan toch verkocht worden a drie dagen lang???
Jammer TROS dat jullie toch niet zo familie-vriendelijk zijn!!!!!”

> Ga naar: LedendagEfteling voor meer informatie over deze dagen in het Attractiepark de Efteling.


Tags:
, ,


Reageer op “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig”

Je kunt hieronder een reactie plaatsen op “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig”.






Reactie

Er zijn 19 reacties op “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig”

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van marcella
    Geplaatst op 19-03-2010 om 23:08 Reageer op deze reactie

    Na een aantal keren gebeld te hebben met Tros had ik uit eindelijk 8 kaartjes kunnen bestellen.
    De telefoniste had mijn adres en bankgegevens genoteerd en zei dat de kaartjes begin Maart verstuurd zouden worden.
    Als de kaartjes begin Maart er niet waren moest ik contact opnemen.
    Nou ik had dus niks ontvangen en heb dan ook vorige week maandag gebeld hoe het zat met de kaartjes.
    Toen werd mij verteld dat ze deze week verstuurd zouden worden.
    Het is nu Vrijdag en heb nog steeds niks ontvangen.
    Dus weer gebeld met de Tros die zouden het gaan uitzoeken hoe het zat.
    Krijg ik een mail van Tros terug dat er op het adres geen kaartjes zijn besteld.
    Hoe kan dit heb 2 keer mijn adres en bankgegevens doorgegeven.
    Nu zijn er 4 kinderen teleurgesteld en kost het ons vrije dagen.

    Nou TROS namens ons enorm bedankt
    We hopen nu maar dat de Tros ons alsnog een dagje Efteling aanbied

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van hopeloosje
    Geplaatst op 19-03-2010 om 15:52 Reageer op deze reactie

    Ook wij wilden graag eens een dagje uit met de kinderen. Jammer dat we er na 3 dagen bellen niet doorheen kwamen. We hopen vurig op een revanche in de nabije toekomst!

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van J Beckers
    Geplaatst op 06-03-2010 om 22:34 Reageer op deze reactie

    Heb maandag om 9.00u gelijk gebeeld. Kreeg ingesprek. Echter na 1.45u proberen iemand aan de telefoon gehad en gewoon kaarten kunnen bestellen. Netjes een bevestiging per post gehad, geld afgeschreven en zals was aangekondigd ruime een week voor 20 maart de bestelde kaarten ontavngen. De kosten van 1 uur en 45 min. proberen wel in kosten gebracht door KPN. Een mailtje gestuurd en alles gewoon vergoed gekregen. Met het leden aantal van de TROS en de beperkte toegang van de Efteling is dit niet te voorkomen. Iedereen heeft gelijke kansen gehad. Echter als er 10.000 leden bellen voor 4 kaarten zijn dit al 40.000 kaarten en de Efteling heeft een limiet ivm de veiliheid. En dat willen we toch ook allemaal hebben.

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van H Cas
    Geplaatst op 04-03-2010 om 11:36 Reageer op deze reactie

    Al wel geld afgeschreven van rekening maar nog steeds geen kaarten

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van wvanrooijen
    Geplaatst op 02-03-2010 om 19:51 Reageer op deze reactie

    Nog steeds de kaartjes niet,al heel lang betaald

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van t.kooijmans
    Geplaatst op 06-02-2010 om 21:04 Reageer op deze reactie

    heel jammer ik kwam er met bellen niet door heen.we zijn almeer dan 30 jaar lid van de tros.dit was zo leuk voor de familie met z’n alle naar de efteling.hopelijk komt er ,n extra dag voor de trosleden die nu pech hadden,in afwachting!!!

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van R. Wilkes
    Geplaatst op 05-02-2010 om 11:01 Reageer op deze reactie

    Leuke actie van de tros dagje efteling!!!! 10,00 euro alleen kan je niet terecht, wil je een leuke dag met de kleinkinderen gaan maar helaas de kaartjes kan je niet kopen ben al jaren lid van de tros.
    zo kan iedereen een actie doen als er toch niets in zit.
    Er gaan zoveel mensen in de efteling lijkt mij sterk dat het vol is.zo verdiend de tros ook nog eens wat extra aan de telefoontjes die binnen komen.Of worden de kaartjes voor de familie van de bekende nederlanders gereserfeerd.Een boze troslid

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van anita
    Geplaatst op 04-02-2010 om 22:21 Reageer op deze reactie

    Dit kan toch niet waar zijn als je een ticket wil bestellen dat ze al zo snel zijn uitverkocht.Waarom kan er niet nog een weekend aan worden vastgeplakt.
    Dit geeft een heleboel ergernis dus je moet eigenlijk
    snel bestellen,maar je hebt er weinig aan want ze zijn uitverkocht.Nou tros laat je niet kennen en regel nog wat,een tros lid.

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van a dircken
    Geplaatst op 03-02-2010 om 00:03 Reageer op deze reactie

    ik kan wel een reactie plaatsen maar daar doen jullij toch niets mee want ik kan blijven bestellen bij de tros maar daar heb ik niets aan

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van anoniepi
    Geplaatst op 01-02-2010 om 22:11 Reageer op deze reactie

    hihi je zal maar kaartjes hebben :$ word leuk dagje :)

    • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van Janny
      Geplaatst op 02-02-2010 om 17:04 Reageer op deze reactie

      viezerik dat is leedvermaak

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van A. de Groot
    Geplaatst op 01-02-2010 om 22:06 Reageer op deze reactie

    Geachte TROSLEDEN U kunt toch goedkoop naar de EFTELING
    FAMILIEDAG OP 20 en/of – 21 maart 2010.
    U ZEGT UW LIDMAATSCHAP VAN DE TROS OP, U KUNT DAN TOCH
    OP KOSTEN VAN DE TROS NAAR DE EFTELING EN HOEFT U UW
    KINDEREN NIET TELEUR TE STELLEN, DUS NEEM UW MAATREGELEN . ZO ZIE JE MAAR ZO BLIJFT DE KLANT KONING
    TROS DOOR DEZE ONDOORDACHTE DAAD SLA JE JE EIGEN RUI-
    TEN IN. IK WENS DAN ALLE BENAALDEELDEN EEN PRETTIGE
    DAG TOE IN DE EFTELING.

    A. de GROOT

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van Ilja
    Geplaatst op 01-02-2010 om 20:40 Reageer op deze reactie

    Ook ik had twee hele verdrietige kereltjes voor me staan die elke keer maar hoopte dat er werd opgenomen maar helaas dus maar verteld dat het niet door ging, ze waren helemaal in tranen, dus bedankt hiervoor

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van A. de Groot
    Geplaatst op 01-02-2010 om 19:19 Reageer op deze reactie

    Geachte Tros, jullie konden vooraf weten dat deze situ-
    atie ontstaan, waarom hebben jullie geen reserverings-
    bonnen bij het Trosblad bijgesloten AAN DE LEDEN van
    TROS, daarmee had je comsternatie voorkomen, dus ge-
    woon 6 bonnen erbij en de keuze gelaten bij de leden
    Wij hebben veelvuldig gebeld tot ca. 30 euro, want wij dachten geen kontakt geen kosten, maar dat was dus wel
    wij moesten gemiddeld per keer 1.75 euro betalen via
    ons beltegoed,en wij kregen geen verbinding. Wij vin-
    den dat U als verantwoordelijke organisator ons van 6
    toegangskaarten voor 30 euro want de overige 30 euro
    hebben wij reeds aan Uw 09008767000 uitgegeven.
    Krijgen wij niets vergoed dan moeten wij ons lidmaat-
    schap/abbonnement maar opzeggen zodoende krijgen wij ook onze schade terug. Een ieder aangesproken door de-
    ze situatie zou hetzelfde moeten doen, ook hun tele-
    foonschade op de TROS verhalen zonodig door opzegging.
    Je kunt immers niet anders.
    A. de Groot

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van Nicolle
    Geplaatst op 01-02-2010 om 17:08 Reageer op deze reactie

    Nou ja zeg,29-01 aanbieding in de bus, hele gezin in rep en roer,iedereen blij!01-02 alles uitverkocht??!!en nu??Blijgemaakt met een kapotte kip en ook nog 3 huilende kinderen..welkom bij de Tros :-);-)

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van al 40 jaar troslid en geen kaarten
    Geplaatst op 01-02-2010 om 16:04 Reageer op deze reactie

    slecht geregeld
    ben al 40jaar lid van de tros..heb een hele ochtend gebeld
    geen aansluiting
    uit eindelijk toch erdoor ..werd me verteld dat alles uitverkocht was .. toch niet zo,n leuke actie

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van Wil
    Geplaatst op 01-02-2010 om 15:41 Reageer op deze reactie

    Wilde graag eens naar de efteling met kinderen en kleinkinderen.Wij zijn met elf personen.mijn zoon is ook lid van troskompas, dus dus dat kwam mooi uit, een met 6 kaarten en een met 5 kaarten.jammer

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van e.eble
    Geplaatst op 01-02-2010 om 15:33 Reageer op deze reactie

    vandaag tot 12uur aan een stuk door gebeld,kwam er niet door.Nu staat er op de mail dat er nog kaarten te bestellen zijn.Ik bel gelijk,krijg ik te horen dat ze helaas op zijn.Jammer het is niet anders.

  • “Efteling TROS Ledendag maakt mensen wanhopig” reactie van KM Schouten
    Geplaatst op 01-02-2010 om 13:06 Reageer op deze reactie

    het is belachelijk dat je na herhaaldelijk bellen en afgebroken wordt nu wel er door komt en uitverkocht zijn 1/2 2010 12.45u en er al kaarten op marktplaats aangeboden worden voor 20 euro. Tros fammilie(on)vriendelijk dit doet zeer als je al 40 jaar lid bent